Obaveštenje

Počeo je sa radom naš novi sajt www.portalmladi.com . Od sada nas tamo možete pratiti.

уторак, 11. јун 2013.

“Pobrinite se za problem, ne za kritiku.”



Žalimo se kad ne dobijemo, žalimo se kad dobijemo što nismo dobili dovoljno, žalimo se na mnoge stvari ali da li se neko pokrenuo da bilo šta sam uradi i doprinese?! Treba li se da gledamo samo kroz individualnu dobit a ne kolektivnu?! Koliko nas je spremno nešto da uradi za dobrobit svih?!

Da bi sproveli neku akciju potrebne su vam tri stvarim tri ključna resursa: ljudi, vreme i novac. Na izgled deluje da je novac najteže obezbediti, mada ponekad mi se ćini da je do novca lakše doći nego do ljudi. Toliko su nezainteresovani i neinformisani da to postaje ozbiljan problem.

 Kompanija Coca-Cola Hellenic je pokrenula zanimljivu kampanju u cilju obeležavanje 45 godina poslovanja u Srbiji.  Kao društveno odgovorna kompanija žele da  izgrade teretane na otvorenom širom Srbijei tako da mogućnost svima onima koji žele da vežbaju - i to besplatno. 
Na građanima Srbije je samo da glasaju za svoju opštinu pute konkursa koji se može pronaći na njihovoj FB stranici.

U njihovom konkursu doslovce stoji: "Učinite nešto za sebe i svoje sugrađane, priključite se i glasajte za opštinu u kojoj želite Coca-Cola aktivnu zonu!"

Sredstva su dakle na dohvat ruke, sve što treba da uradimo je da glasamo za našu opštinu. Tu dolazimo do dela gde su ljude kao resurs i njihovo vreme koji su takođe neophodni da bi se do željenog cilja i stiglo. Od ljudi se očekuje da svakoga dana glasaju po jednom i da pozovu svoje prijatelje da učine isto. Vreme potrebno za glasanje je manje od 60 sekundi, na nedeljnom nivou to je 7 minuta našeg vremena.

Ne znam vama, ali meni ovo deluje mnogo teško. Šta sad, treba svakoga dana da odvojim po minut i da glasam. Imam barem tri razloga zato neću glasati. Prvi, zato što akcija neće uspeti nece ni drugi glasati. Drugi, svi su se sad "primili" na to i baš zato ja neću. Treći, napraviće ga verovatno na lokaciji koje će mi biti daleko pa ga neću koristiti.

Dragi moji, ovo su samo neki od IZGOVORA ljudi koje sam čuo, da  ne pominjem rasprave na političkom nivou, rasprave o lokaciji gde će se to izgraditi, rasprave da li nam to treba ili ne i uopšteno sve rasprave koje ne doprinose ostvarenju cilja. 

Zar niste čuli, mi smo to već dobili, sad treba samo da odlučimo lokaciju, ko će se slikati, ko će pokupiti po neki poen i ko će se najviše hvaliti da je doprineo. Mislim da je ovo dovoljno da se stekne utisak o tome kakva je situacija.

Da stvar ne bude samo sa jedne strane. Čuju se u svoj toj galami i glasovi manjine koja pokušava i trudi se da ukaže na veliku mogućnost koja se pruža ali se izgleda snagom argumenta, još uvek, teško šta može u Srbiji.

Prilika je malo, izgovora je mnogo! Mislite o tome!  







3 коментара:

  1. Da je akciju forsirala neutralna organizacija siguran sam da bi akcija bila mnogo uspesnija.
    A ovako "naprednjacka kancelarija za mlade spsovce"
    koja svakog dana nekoliko puta na svom profilu forsira glasajte glasajte, stvara kontra-efekat, jer vec vidim mladog naprednjaka koji na televiziji govori dobili smo teretanu, aktivirali smo mlade...
    Ali ovo je pravo stanje stvari sa pisljivih 1000 glasova samo pokazujete koliko i stranackih vam kolega veruje, jer kroz razne fb stranice koje Vi vodite kao i NVO-a ( napredna centra i socijalna ravan) jedva ste skupili tih 1000 aod neutralnih i normalnih ljudi trazite visi nivo svesti.
    Nema izgovora ljudima je muka od politicarenja
    PORAZMISLI!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru.

      Ovaj text se ne odnosi na samo jednu opštinu već je opšta kritika društva i situacije u Srbiji. Nekada je važno prevazići razlike za opšte dobro.

      Nije mi cilj da bilo koga lično prozivam vec samo da ukažem na situaciju kakva jeste i da pokažem dobrobit dobijanja teretane na otvorenom.






      Избриши
  2. Cast izuztecima, ali taj Djordje "Ja" Radojicic, je preterao.

    ОдговориИзбриши